Login:       Hasło:
          Załóż nowe konto
   Start
   Aktualności
   O firmie
   Oferta
   Serwis
   System windykacyjny
   Pomoc
   Dokumenty
   Download
   Technologia naszej sieci
   Gry On-line
   FAQ
   Kontakt



POMOC / WIRUSY: Windows XP Blaster Sasser Korgo

Oto jak rozwiązać problem:


1. Włączyć systemowy firewall postępując zgodnie z tym schematem:

a) Klikamy kolejno start --> uruchom --> Panel sterowania b) Wybieramy połączenia sieciowe

c) Otwieramy połączenie lokalne następnie wybieramy zakładkę zaawansowane i zaznaczamy opcje chroń mój komputer

d) Zamknij okienko potwierdzając ok


2. Uruchomić Skaner firmy GData klikając na ten link a następnie na Skanuj: GData Skaner


3. Uruchomić Skaner Korgo firmy Symantec klikając na ten link a następnie na Skanuj: Korgo Skaner


4.Uruchomić Skaner Sasser firmy Symantec klikając na ten link a następnie na Skanuj: Sasser Skaner


5. Uruchomić Skaner Blaster firmy Symantec klikając na ten link a następnie na Skanuj: Blaster Skaner


6. Zainstalować najnowsza poprawkę:


7. Windows XP Service Pack 2 który znajduje się tutaj XP Service Pack 2



Copyright (c) by INTER PC. Wszelkie prawa zastrzeżone.    
Start | Aktualności | O firmie | Oferta | Telewizja | Serwis | System windykacyjny| Pomoc Dokumenty | Download | Technologia naszj sieci | FAQ | Kontakt